> LKCA magazine Cultuurcoördinator: Zonder reflectie geen verandering, Inger van Til, 2022
> Kunstzône: Laatjes openen en vullen, Aafje Gerritsen, Cultuureducatiegroep Leiden, 2019
> SLO - Hoe stel je het creatieve proces voorop? Stefanie van Tuinen, 2019
> Cultuurschakel Den Haag: Inspiratie voor leerkrachten
> SLO: ‘Inspirators voor de toekomst’. (pag. 105) >
> SLO: bijdrage ontwikkelen 'voorbeeldlessen kunstzinnige oriëntatie’ >
> Mocca: verslag training ‘procesgericht werken in de kunsteducatie’, ICC-netwerk >
> Rijnbrink: interview ‘de procesgerichte aanpak binnen cultuureducatie’. (pag. 6 & 22) >
> Kunstloc: Cultuureducatie als antwoord op identiteitsontwikkeling, Jitske Steenaard
> Cultuur Oost: CMK, PCBS de Parel in ’t Harde, het integreren van cultuureducatie in schoolvisie
> Laat maar Zien: interview, ‘Laat maar zien’ in gesprek met Karin Kotte
Publicaties
> Rijnbrink: procesgerichte didactiek, de basis van cultuureducatie met kwaliteit, 2017
> Rijnbrink: Zes niveaus procesgerichte didactiek, 2019
> Rijnbrink: Praktijkonderzoek naar betekenisvol rekenonderwijs, 2024